МАТЕМАТИКА 5-9(ВИТЯГ З ПРОГРАМИ)
3. Завданням
наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого
члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо
себе безпечне життєве середовище.
Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» в курсі математики
реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я
(текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і
транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються
чинників ризику). Особливо важливий аналіз причин ДТП, пов’язаних із
перевищенням швидкості. Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками
для життя і здоров’я при вивченні основ математичної статистики. Вирішення
проблем, знайдених з «ага-ефектом» [1],
розгляд красивих геометричних конструкцій, пошук оптимальних методів
розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій.
[1] Під
«ага-ефектом» мається на увазі спільне вирішення задачі з ефектом раптового
здогаду, «еврики».
Коментарі
Дописати коментар