План роботи творчої групи «Здоров’я та безпека»
План
роботи творчої групи «Здоров’я та безпека» опорного загальноосвітнього закладу
Кагарлицької
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3
на
2017 - 2018 рік
Назва
пріорітету
|
Що
передбачає
|
Кроки
для здійснення
|
Що
буде мірилом успішних досягнень
|
Хто
відповідальний
|
Які
ресурси потрібні
|
|
Формування здоров’язберігаючого середовища у
навчально-виховному закладі
|
·
Сприяння розвитку здібностей здобувачів
освіти, формуванню навичок здорового способу життя, турбота про їхнє фізичне
і психічне здоров’я
|
Загальношкільні лінійки
|
План та проведення
|
Класні керівники
|
||
·
|
Місячник безпеки та здоров’я
|
План та проведення
|
Поночовна Т.В.
|
|||
·
|
Тиждень толерантності
|
План та проведення
|
Титаренко В.А.
Радом Ю.О.
|
|||
Інформаційно-комунікаційна діяльність
|
Створення та наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
|
Кількість переглядів
|
Кононенко Л.Г. Титаренко В.А. та члени
творчої групи
|
Доступ до інтернету
|
||
Організація та проведення виховних
заходів, спрямованих на покращення здоров’я дітей
|
Загальношкільний флешмоб «НІ-шкідливим
звичкам!»
|
Кількість учасників
|
Андрущенко В.В.
Плюта В.І.
|
|||
Співпраця з ЦРЛ, патрульною службою, ДСНС,
батьками та іншими організаціями
|
Круглий
стіл з лікарем-наркологом
|
Усвідомлене ставлення до
збереження здоров’я
|
Радом Ю.О
|
|||
Зустріч з лікарем - педіатром
|
Усвідомлене ставлення до
збереження здоров’я
|
Радом Ю.О
|
||||
Просвітницька робота з батьками
|
Усвідомлена відповідальність за
збереження здоров’я дітей
|
Класні керівники
|
||||
Покращення рухової активності учнів
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Зацікавленість учнів
|
Учні 11-а,11-б,
8-а,8-б
Вчителі початкових класів
|
|||
Застосування здоров’язберігаючих
технологій у навчально-виховному процесі
|
Створення бази вправ для корекції зору
|
Використання бази вправ
|
Буряк Л.І.
Кононенко Л.Г.
|
|||
Тренінг з дихальної гімнастики
|
Комплекс вправ
|
Кононенко А.О.
|
||||
Формування ключових компетентностей
|
Уміння конструктивно
керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми,
здатність співпрацювати з іншими людьми.
|
Тренінги з розвитку емоційного інтелекту
|
Комфортні умови проведення
навчально-виховних заходів
|
Титаренко В. А.
Класні керівники
|
||
Вправи на стресостійкість
|
Титаренко В.А., класні керівники
|
|||||
Арттерапія. Мастер-клас
|
Покращення емоційного стану, активізація
творчої активності
|
Титаренко В.А.
|
||||
Казкотерапія. Мастер-клас
|
Покращення емоційного стану, активізація
творчої активності
|
Мініна О.М.
|
||||
Пальчикова гімнастика. Мастер-клас
|
Покращення моторики руки, уваги,
зосередженості
|
Тхор Н.І.
Кабалик А.В.
|
||||
Кольоротерапія. Мастер-клас
|
Покращення емоційного стану
|
Кепкал О.Т.
|
||||
Аромотерапія. Мастер-клас
|
Покращення емоційного стану
|
Плюта В.І.
|
||||
Сміхотерапія. Мастер-клас
|
Покращення емоційного стану
|
Поночовна О.В.
Плюта В.І.
|
||||
Забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання
|
Акція «Запобігти.
Врятувати.Допомогти.»
|
Поночовна Т.В., медпрацівник
|
||||
Надання психолого-педагогічних послуг
|
Комплексна система заходів з
організації освітнього процесу та розвитку осіб з особливими освітніми
потребами
|
Бесіди з батьками і учнями з метою
формування готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами
|
Толерантне ставлення до людей з
особливими потребами
|
Класні керівники
|
||
Заняття « Люди з особливими освітніми
потребами»
|
Толерантне ставлення до людей з
особливими потребами
|
Титаренко В.А
|
Кроки
для здійснення
пріорітети
|
вересень
|
жовтень
|
листопад
|
грудень
|
|
Формування здоров’язберігаючого середовища у
навчально-виховному закладі
|
Створення та наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
|
Створення бази вправ для корекції зору
|
Тиждень толерантності
|
Вправи
на стресостійкість
|
|
Тренінг з розвитку емоційного інтелекту
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Загальношкільний флешмоб «НІ-шкідливим
звичкам!»
|
||
Акція «Запобігти. Врятувати.Допомогти.»
|
Наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
|
Наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
||
Бесіди з батьками і учнями з метою
формування готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами
|
Арттерапія. Мастер-клас
|
Казкотерапія. Мастер-клас
|
|||
Заняття « Люди з особливими освітніми
потребами»
|
|||||
пріорітети
|
січень
|
лютий
|
березень
|
квітень
|
травень
|
Формування здоров’язберігаючого середовища у
навчально-виховному закладі
|
Тренінг з дихальної гімнастики
|
Круглий
стіл з лікарем-наркологом
|
Тренінг з розвитку емоційного інтелекту
|
Зустріч з лікарем - педіатром
|
Акція «Запобігти. Врятувати.Допомогти.»
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
Організація танцювальних руханок для
учнів початкової школи
|
|
Загальношкільні лінійки[RbD1] «Негативні
наслідки вживання в їжу продуктів, що вражені цвілевими грибами».
|
Залучення учнів до ведення блогу
«Здоров’я та безпека»
|
Загальношкільні лінійки
|
Реклама-конкурс блогу «Здоров’я та
безпека»
|
Загальношкільні лінійки
|
|
Пальчикова гімнастика. Мастер-клас
|
Кольоротерапія. Мастер-клас
|
Аромотерапія. Мастер-клас
|
Сміхотерапія. Мастер-клас
|
||
Місячник
безпеки та здоров’я
|
|||||
Коментарі
Дописати коментар