План роботи творчої групи «Здоров’я та безпека»

План роботи творчої групи «Здоров’я та безпека» опорного  загальноосвітнього закладу
Кагарлицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3
на 2017 - 2018 рік



Назва пріорітету
Що передбачає
Кроки для здійснення
Що буде мірилом     успішних досягнень
Хто відповідальний
Які ресурси потрібні

Формування здоров’язберігаючого середовища у навчально-виховному закладі

·         Сприяння розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, турбота про їхнє фізичне і психічне здоров’я

Загальношкільні лінійки

План та проведення

Класні керівники




·          
Місячник безпеки та здоров’я
План та проведення
Поночовна Т.В.



·          
Тиждень толерантності
План та проведення
Титаренко В.А.
Радом Ю.О.



Інформаційно-комунікаційна діяльність
Створення  та наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
Кількість переглядів
Кононенко Л.Г. Титаренко В.А. та члени творчої групи
Доступ до інтернету


Організація та проведення виховних заходів, спрямованих на покращення здоров’я дітей
Загальношкільний флешмоб «НІ-шкідливим звичкам!»
Кількість учасників
Андрущенко В.В.
Плюта В.І.



Співпраця з ЦРЛ, патрульною службою, ДСНС, батьками та іншими організаціями
 Круглий  стіл з лікарем-наркологом
Усвідомлене ставлення до збереження здоров’я
Радом Ю.О




Зустріч з лікарем - педіатром
Усвідомлене ставлення до збереження здоров’я
Радом Ю.О




Просвітницька робота з батьками
Усвідомлена відповідальність за збереження здоров’я дітей
Класні керівники



Покращення рухової активності учнів
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Зацікавленість учнів
Учні 11-а,11-б,
8-а,8-б
Вчителі початкових класів



Застосування здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі
Створення бази вправ для корекції зору
Використання бази вправ
Буряк Л.І.
Кононенко Л.Г.




Тренінг з дихальної гімнастики
Комплекс вправ
Кононенко А.О.


Формування ключових компетентностей

 Уміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Тренінги з розвитку емоційного інтелекту
Комфортні умови проведення навчально-виховних заходів
Титаренко В. А.
Класні керівники




Вправи на стресостійкість

Титаренко В.А., класні керівники




Арттерапія. Мастер-клас
Покращення емоційного стану, активізація творчої активності
Титаренко В.А.




Казкотерапія. Мастер-клас
Покращення емоційного стану, активізація творчої активності
Мініна О.М.





Пальчикова  гімнастика. Мастер-клас
Покращення моторики руки, уваги, зосередженості
Тхор Н.І.
Кабалик А.В.




Кольоротерапія. Мастер-клас
Покращення емоційного стану
Кепкал О.Т.




Аромотерапія. Мастер-клас
Покращення емоційного стану
Плюта В.І.




Сміхотерапія. Мастер-клас
Покращення емоційного стану
Поночовна О.В.
Плюта В.І.


Забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання

Акція «Запобігти. Врятувати.Допомогти.»

Поночовна Т.В., медпрацівник


Надання психолого-педагогічних послуг
Комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку осіб з особливими освітніми потребами
Бесіди з батьками і учнями з метою формування готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами
Толерантне ставлення до людей з особливими потребами
Класні керівники




Заняття « Люди з особливими освітніми потребами»
Толерантне ставлення до людей з особливими потребами
Титаренко В.А


Кроки для здійснення
пріорітети
вересень
жовтень
листопад
грудень

Формування здоров’язберігаючого середовища у навчально-виховному закладі

Створення  та наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
Створення бази вправ для корекції зору
Тиждень толерантності

 Вправи на стресостійкість


Тренінг з розвитку емоційного інтелекту
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Загальношкільний флешмоб «НІ-шкідливим звичкам!»


Акція «Запобігти. Врятувати.Допомогти.»
Наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
Наповнення блогу «Здоров’я та безпека»
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи


Бесіди з батьками і учнями з метою формування готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами

Арттерапія. Мастер-клас
Казкотерапія. Мастер-клас





Заняття « Люди з особливими освітніми потребами»









пріорітети
січень
лютий
березень
квітень
травень
Формування здоров’язберігаючого середовища у навчально-виховному закладі

Тренінг з дихальної гімнастики
 Круглий  стіл з лікарем-наркологом
Тренінг з розвитку емоційного інтелекту
Зустріч з лікарем - педіатром
Акція «Запобігти. Врятувати.Допомогти.»

Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи
Організація танцювальних руханок для учнів початкової школи

Загальношкільні лінійки[RbD1]  «Негативні наслідки вживання в їжу продуктів, що вражені цвілевими грибами».

Залучення учнів до ведення блогу «Здоров’я та безпека»
Загальношкільні лінійки

Реклама-конкурс блогу «Здоров’я та безпека»
Загальношкільні лінійки


Пальчикова  гімнастика. Мастер-клас
Кольоротерапія. Мастер-клас
Аромотерапія. Мастер-клас
Сміхотерапія. Мастер-клас




Місячник безпеки та здоров’я














Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МАТЕМАТИКА 5-9(ВИТЯГ З ПРОГРАМИ)